mandag 29. april 2013

Todays Special

Dei siste månadane har eg byrja å planlegge middagane ei veke og to fram i tid. Det lønner seg virkelig har eg erfart! Då veit eg alltid kva eg skal lage og ein sparer mykje penger på å ha ei skikkelig handleliste! Her snakker me nokre tusenlappar i månaden altså!!
 
 
Dagens middag; Kylling- og grønnsakssuppe med curry og kokosmelk servert i den fine panna mi frå Riviera Maison. Oppskrifta på suppa finn du her. Skikkelig god suppe! Eg erstatta løk og kvitløk med selleristang sidan eg ikkje vil eta løk når eg ammer.
 
 
Scones er enkelt, fort gjort og smaker veldig godt!
 
Mitt neste prosjekt er å male ei plate i tavlemaling som kan henge på kjøkkenet til vekesmeny. Malinga er kjøpt inn, så no mangler eg plata og tida til å få gjort det.
 
Ynskjer alle ei finfin veka vidare!!

1 kommentar:

Anonym sa...

God morgen:)
Det er både økonomisk og avslappende å vite kva ein har til middag kvar dag og at ein har ingrediensene i hus og,slepper å måtte bry hode kvar gang,Hihi .
Ei travle som du kan skrive på er både dekroativt og flott,greit å bli påminnet kva som er meny idag;)
Eg er den eineste med mørkt hår som er enda litt ung som er der,Sissel har og mørkt hår men er eldre enn meg,Hihi:)resten er lyse så då er det lettere å lure på kun eg er visst du er innom:)

Fine dag til deg;)
Klem fra Lillian