torsdag 14. februar 2013

DIY

God torsdagskveld!
 
Eit lite kreativt innlegg frå meg i dag. Hadde eit par ullsokker som var blitt hull på under beina. Eg klippa av beina på dei og tredde resten over ein vase og ein over ei lyslykt.
 
 
 Vips så hadde eg ein heilt ny vase
og ei finfin lyslykt med strikkedrakt.
 
 
 
Til slutt må eg vise bodyen eg har sydd til mi vesle niese på snart tre månader. Den var skikkelig god passform på så denne vart eg nøgd med.
-Litt stolt-
Stoff frå Stoff&Stil og mønster frå "Heilt Spesiell".
Har til og med bestilt meg størrelselapper til å ha i nakken. Lett å gløyme kva str eg har sydd i. Dei er bestilt frå Lykkedragen.
Denne er i sydd i str 56, akkurat passe til veslesnuppa.
 
 
Ha ein fortsatt hærlig torsdagskveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen til deg:)
Pleier alltid ta meg ein liten bloggrunde på morgenen før eg står opp,vakner alltid tidligt allikavel:)
Så lurt å tre slike over vaser og anna,så mykje ein kan bruka uten at det koster noko og det er heilt supert !
Nydelig body du har sydd og,du er flink for eg hadde aldri fått det til eg,så bra at ein kan få tak i str lapper og:)

Ønsker deg ei flott helg!
Klem fra Lillian

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg:)
Så kjekt at du blei med på giveawayen min, og at du vil følga meg vidare:). Og heldige meg for då fant eg bloggen din:).
Så flott blogg du har, og guri malla så flink og kreativ du er:). Så kul vasen og lyslykta blei med strikkedrakt:)
Eg legg meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
Fin lørdag til deg:).
Helsing Evelyn:)

Himmelberget sa...

Hei !
Så glad eg er for at du fann, og ville følga meg, for då kunne eg finna deg :) Og tusen takk for koselig kommentar <3
Kjempefin og kreativ blogg du har !
Eg kjem garantert tilbake :)
Finfin søndag til deg og dine <3
Klem / Janne