lørdag 9. februar 2013

Tips til flekkete ullklær

Har du også problem med flekker på ullklærne til barna? Eg hadde nokre kvite ullbodyar som var blitt så stygge med gule flekker som eg ikkje fekk vekk. I butikken her om dagen kom eg over ulike fargeprodukt. Bl.a. ein til ull.
Genialt tenkte eg!
 
 
Då eg sette i gang å blande syns eg fargen var mistenksom lilla! Litt småirritert på at eg sikkert hadde fått feil farge gjennomførte eg det alikevel. Forberedt på å skrive klage til produsenten på blåfargen som vart lilla!
 
 
Men etter skylling og eit par runder i maskina vart fargen BLÅ!
-Lykke-
 

No er fleir bodyar klar til litlebror i hærlig "ocean blue" farge.
 
 
Litt skjoldete i fargen, men det gjer ikkje noko syns eg. Betre enn masse med gule flekker. Saumane tok ikkje til seg farge, men det syns eg i grunn bare vart ein stilig kontrast. No er det bare tre veker igjen til termin. Koselig å dulle med slike babyting som må gjerast klart. Men må og få sei at han er hjartans velkommen før tida om han føler for det. Hadde liksom ikkje gjort noko. He, he..
 
 
Her er fargen eg brukte, Dylon heiter den. Min er kjøpt på Coop Extra, men veit du får dei på bl.a. Stoff & Stil. Den er i mange fine farger og til ulike materialer. Kanskje eg kan farge nokre av klærne til storesøster etterkvart. Så slepper han kanskje unna litt rosa og lilla.
 
 
Dette vart jo nesten som eit reklameinnslag for produktet. Ikkje heilt det som var meininga, men eg vart så nøgd med "gjenbruk" av bodyane. Så måtte dele dette med dåke.
 
Ha ei fortsatt fin helg!!

1 kommentar:

Lidyll sa...

Hei du!

Takker fo hyggelig kommentar inne hos meg!:)

Dette er en gjenbrukside som passer meg perfekt! Jeg pleide gjøre dette med buksene mine i tenårene-ne somriktignok er noen år siden nå..*fnis* Etter den tid har jeg faktisk farget veldig lite...men elsker ideen fortsatt!

Synes det ble veldig bra jeg!
...godt tips tilputer og pledd man er lei av også dette her*smile*

Ønsker deg en flott tirsdagskveld!
Klem fra meg