onsdag 20. februar 2013

Kveldsstemning

God onsdagskveld!!

Prøver å blogge fra Ipaden i kveld, bilete er og tatt med "padda".



Er endelig lykkelig eigar av eit par lysglass fra Tine K Home. Dei er bare såå vakre! 
-Gladkjensle-
 Kjøpte dei på Svingen møbler på Tysnes for eit gavekort me fekk til bryllaupet vårt i juni. Kan tru eg har klødd i fingrene lenge etter å få bruke det!! Sjekk forresten nettbutikken deira her, mykje fint! Dei fører bl.a. merker som Au Maison, Bloomingville, Designletters, Happylights, Mugtail og mange mange fleir! 

No skal eg nyte resten av kvelden med ein deilig kopp te, det nyeste Boligpluss og Idol i bakgrunnen mens eg venter på hentesettet som får seg ein ullvask i maskina. Og JA, eg er faktisk ferdig!! Bilete kjem! Så krysser eg fingrene for at eg blir kvitt denne dumme forkjølelsen innen lillebror finner ut han skal komme. Siste sort å vera pottetett når så og sei alt handler om nettopp pusten!

Ha ein nydelig onsdagskveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dei er så fine dei lysglassa og eg er veldig glad i mine men så dumt at me må så langt for å få kjøpt det,jaja me har jo nettet:)hihi!
Håper du blir kvitt forkjølesen din,ikkje kjekkt å ha og nå som det er så fint vær og,kaldt men fint i sola:)
Ein kjempefine dag til deg!
Klem fra Lillian