torsdag 17. januar 2013

Årets farge 2013...

..er ingen fagrere enn LILLA!

 
"Verden blir mindre, mens Norge blir større."
 
 
"Nyanser av lilla har vært ekstremt populære i Norge de siste fem årene, og med god grunn. De nyansene vi har sett mest av, er spesielt vakre i det norske lyset, og sannsynligheten er stor for at 2013 blir året da lilla får «klassikerstempelet»."
 
 
Bilete og tekst er lånt fra Fargerike.no. Gå inn her og bla heilt ned på sida for å sjå det nye fargekartet!
 
 
 
 
(Bilete er google random)
 
Lilla er og har lenge vore ein av mine absolutt favorittfarger! Den kan varierast i så utrulig mange nyanser! Varme og kalde, lyse og mørke, fra indigo til lavendel.
 
Skal ikkje sjå bort ifrå at det kjem meir lilla inn i heimen her i løpet av 2013. Må innrømme at det passar meg mykje betre enn grønnfargen som var årets farge 2012. Sjølv om det går mykje i svart/kvitt, natur og industrielt for tida er eg glad me kan beholde fargene og, det gjer noko med ein, å omringe seg med fargar.
-glade fargetanker-
 
Ser eg har mange sidevisninger allereie, stor stas for ein nyoppstarta bloggar!
 Legg gjerne igjen eit spor, så kan eg besøka deg ;o)
 
Ynskjer alle dåke som er innom ein nydelig torsdagskveld!!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi eg har ikkje pleid å få med meg kva årets farge er men iår er eg opplyst og lilla ja den er fin i noken nyanser men heilt mørke lilla er vel ikkje heilt meg!
Hadde ein vegg før som var heilt mørk lilla,glad eg ikkje har den no og eg er jo alltid spent på om e kommer til å følge etter med litt farge,gjenstår å sjå:)

Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian