onsdag 16. januar 2013

Barselgave

Eg nemte vel i eit tidligere innlegg at me skulle i barselbesøk. Det er jo alltid så koselig! Og spesielt koselig er det når ein har med ei gåve med omtanke.
 
 
 
Eg sette meg ned kvelden før (som vanlig) og fekk sydd ein body og ei søt hua. Har aldri prøvd dette mønsteret før og har kun prøvd meg på body ein gang tidligere. Så mottakeren fekk i oppdrag å prøve ut passform og stoffkvalitet. 
 
 
Skal prøve å få sydd opp litt sånt smått, er så greit å ha på lager når ein plutselig skal på besøk til nokre av desse søte små. Her har det komt mange i 2012 og nokre er  på veg i 2013.
-Koselig-
 
 
Om eg skal sy og selge på messe i førjulstider tenker eg at eg vil kunne garantere for kvalitet. At det er god passform og god hold i stoffet. Då er det jo greit å glede nære og kjære med gaver samtidig som dei hjelper meg med tilbakemelding på produktet.
Litt gratis reklame blir det og ;-)
 
 
I dag bestilte eg "råvarer" til å lage slike små søte prinsessehårklemmer med antiskli. Også eit tenkt messeprodukt. Sidan litlebror kjem i byrjinga på mars må eg byrje å planlegge evt messe allereie no. Kan vise meir av det ein anna dag.
 
 
Ynskjer alle som er innom ein fantastisk onsdagskveld!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå du er vel flink til å sy,så utrulig fint det var og så kjekkt å gi bort så fine ting:)glede meg til å sjå meir av det du lager:)
Hadde eg vært sån kreativ og flink så hadde drømmen min vært å sydd men eg er ikkje så flink til sånt så eg får prøve på annet greie eg:)

Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Fargebarn sa...

Wow så flink du er til å sy! Og tusen hjertelig takk for den utrolig fine kommentaren din inne hos meg. Setter jeg stor pris på! :)