fredag 18. januar 2013

Eit snev av vår!

Glade farger på ein fredag!
 
Hærlig dagslys inn på kjøkkent mitt i dag.
God følelse å kunne ta bilete i godt lys igjen.
 
 
Eit tynt lag med snø kan ein skimte gjennom vinduet, men samtidig som me nyter kalde og fine vinterdager går tankene mine mot lysere tider. Det går heilt fint å kombinere vinterglede med vårlengsel :-)
Dagene blir bare lengre og lengre, heilt hærlig!
 
 
Til jul hang eg opp denne fine hasselgreina(ønsket var trollhassel, men det var ikkje så lett å få tak i, og denne var jo mykje meir økonomisk)over kjøkkenbordet til å henge fine julehjerter. Både mannen og svigerfar berre rista på hovudet då dei såg prosjektet mitt. Desse mannfolka skjønner seg ikkje på slikt. Men eg blei så glad i denne skal eg sei deg at eg har latt den henge igjen etter hjertene blei rydda vekk. Tenkte den kunne vera fin til alle årstider i grunn. Henge små lyslykter, påskeegg o.l.
-små gleder-
 
 
I morgon skal me på bytur, bl.a. Stoff&Stil. Har eit sterkt ønske om å finne eit fint stoff så eg kan trekke om slagbenken og stolene på kjøkkenet. Syns stjernestoffet er veldig fint, men har hatt det så lenge no, så hadde vore trivelig med litt fornying.
 
 
I gangen står denne finfine vinballongen eg fann i garasjen til pappa. Ei lerkegrein har lenge fått bu i denne, men følte for noko litt meir vårlig. Så kan tru eg smilte stort då eg kom over desse lekre kirsebærgreinene i dag.
 
 
Gangen treng absolutt nokre malingsstrøk, og dette "vakre" sikringskapet, huff! Har tenkt lenge å sy eit forheng eller finne noko fint å dekke det med. Men det må jo samtidig vera lett tilgjengelig. No har eg nesten blitt så vant til det at eg gløymer litt at det er der.. Men prøver trikse litt med å lage blikkfang som drar augene bort fra skapet.
 
 
Her er det meldt kaldt og strålende sol i helga! Gleder meg til å nyte dagene med min lille familie.
 
Nyt helga der du er!<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelige behagelige bilder:)
Har et lite tips til deg,ta vekk ordrebekreftelsen så er det lettere å kommentere hos deg:))

God natt:)

Lidyll sa...

Hei hei:)
.....tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Sånt gjør meg glad altså!:)

Vanvittig fin den var den vinballongen der!
....nydelig farge! Og kirsebærkvister er såååå vakkert!:)

Blir spennende å se om du finner noen lekre tekstiler på stoff og stil! :)

Ønsker deg en flott kveld og ny uke!:)
Klem fra meg

Kristina, nord i bygdo sa...

Hei Mari! Gratulerer med ny blogg! Uff, ikkje kjekt at du er blitt sjuk no mens du er høggravid :( Får håpe du kjem deg i god tid før fødselen. Pyton å vere sjuk, og særleg i din tilstand.

Ser fram til meir bloggekontakt framover. Kanskje me også kan treffast over ein lunch ein gong i vår? Hadde vore koseleg.

God bedring til deg min venn ♥ Mange klemmer til deg i dag. Kristina